خانه » مانیتور تبلیغاتی مغازه: چرا بخریم، چی بخریم و کجا استفاده کنیم؟ از دید یک موزیک باز

مانیتور تبلیغاتی مغازه: چرا بخریم، چی بخریم و کجا استفاده کنیم؟ از دید یک موزیک باز

در دنیای پرهیجان فروش و بازاریابی امروزی، هر روز با ابزارهای جدید و نوآوری‌های فراوانی روبه‌رو هستیم که به کسب‌و‌کارها در جذب مشتریان و بهبود تجربه خرید آن‌ها کمک می‌کنند. ازجمله این ابزارها، مانیتور تبلیغاتی مغازه است که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌های تبلیغاتی مدرن شناخته می‌شود. نمایشگرهای تبلیغاتی با ارائه محتوای دیجیتالی متنوع و جذاب، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای در بازاریابی پیدا کنند و اثربخشی آن‌ها در افزایش فروش و شناخت برند، بیش از پیش مشهود است.

اما چگونه می‌توان اطمینان حاصل کرد که محتوای نمایش داده‌شده بر روی این مانیتورها، مخاطب را به خود جذب و تحت‌تأثیر قرار می‌دهد؟ چگونه بفهمیم که چه مانیتوری برای مغازه خود انتخاب کنیم؟ و درنهایت، چگونه می‌توان به بهترین نحو از این ابزارها در کسب‌و‌کارهای مختلف، ازجمله مغازه‌ها، استفاده کرد؟ در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی اهمیت استفاده از مانیتورهای تبلیغاتی در مغازه‌ها، انتخاب بهترین نوع مانیتور و مواردی که باید در استفاده از آن‌ها در نظر گرفته شود، بپردازیم.

چرا باید مانیتور تبلیغاتی مغازه بخریم؟

قدرت آن‌ها را دست کم نگیرید. نمایشگرهای دیجیتال به‌عنوان یک جایگزین مدرن برای پوسترهای تبلیغاتی ظاهر شده‌اند و قادرند همه چیز را، از ویدئو و رسانه گرفته تا اطلاعات و تبلیغات نمایش دهند یا به پخش موسیقی در فروشگاه‌تان بپردازند. در یک نظرسنجی که از 1000 نفر خریدار منعکس شد، نشان داده شد که 68 درصد از خریداران تأیید کردند که مانیتورهای تبلیغاتی بر تصمیم آن‌ها برای خرید محصولی که تبلیغ می‌شود، تأثیر می‌گذارد؛ اما اگر هنوز تردید دارید، در ادامه مزایای استفاده از این نمایشگرها نظرتان را تغییر خواهد داد:

نمایشگرهای دیجیتال توجه را جلب می کنند

برخلاف پوسترهای تبلیغاتی هنگامی‌که از کنار یک نمایشگر دیجیتال عبور می‌کنیم، غیرممکن است که به آن نگاهی نیندازیم؛ حتی بدون اینکه متوجه باشیم، توسط مانیتورهای تبلیغاتی جذب شده‌ایم و توجه‌مان معطوف به چیزی شده که آن‌ها به ما نشان می‌دهند.

محتوا را می‌توان متناسب با مخاطب تغییر داد

محتوای مانیتور تبلیغاتی مغازه را می‌توان به‌راحتی تغییر داد و این کار به شما امکان می‌دهد که محتوا را به شکلی صحیح برای مخاطب مدنظرتان تنظیم کنید. اجازه دهید بیشتر توضیح بدهیم. به‌عنوان مثال، ممکن است مشتریان مغازه شما در روزهای هفته نسبت‌به مشتریان آخر هفته، افراد متفاوتی باشند. به‌راحتی می‌توانید محتوایی را انتخاب کنید که برای رایج‌ترین خریداران در آن زمان مناسب باشد و تعداد مشتریان را افزایش دهد یا متناسب با سلیقه موسیقی مخاطبان‌تان، از طریق مانیتور تبلیغاتی خود موسیقی پخش کنید.

می‌توانند منبع درآمد تبلیغاتی باشند

مانیتور تبلیغاتی مغازه می‌تواند یک منبع درآمد خوب برایتان باشد. شما می‌توانید تبلیغات برندهای دیگر را توسط آن نمایش دهید و از این طریق کسب درآمد کنید.

محتوای غنی، سرگرم کننده و مقرون‌به‌صرفه

درگذشته، اگر کسب‌و‌کارها می‌خواستند عکس یا ویدئو جدیدی را در تبلیغات خود بگنجانند، باید هر بار برای این کار هزینه می‌پرداختند. اکنون، به‌لطف نمایشگرهای دیجیتالی، مغازه‌داران می‌توانند از نمودار، موزیک و ویدئو برای سرگرم کردن مشتریان و تبلیغ محصولات به شیوه‌ای جذاب استفاده کنند.

افزایش آگاهی از برند

یک مشتری ممکن است از مغازه شما خرید کند بدون اینکه واقعا وقت بگذارد تا بفهمد شما چه کسی هستید و چه چیزی ارائه می‌دهید. آن‌ها محصول موردنظر خود را پیدا کرده‌اند؛ اما بعید است در آینده بازگردند یا بتوانند شما را به دوست‌شان توصیه کنند. از مانیتور تبلیغاتی مغازه می‌توان برای ارائه یک خلاصه سریع از برند شما و محصولات موجود در آن استفاده کرد. درگذشته، برای انجام این کار نیاز به استخدام یک کارمند برای پخش کاغذهای تبلیغاتی خود داشتید؛ اما احتمال جلب‌توجه مشتری باوجود هزینه‌ای که متقبل می‌شدید بسیار کم بود؛ اما به کمک مانیتورهای تبلیغاتی می‌توانید محتوای متنوع‌تری نسبت‌به کاغذ و به شیوه‌ای بسیار جذاب‌تر ارائه دهید.

بهبود تجربه مشتری برای افزایش فروش

این روزها برخی از صاحبان کسب‌و‌کار به کمک نمایشگر لمسی، محصولات خود را به مشتریان‌شان ارائه می‌دهند و تجربه خرید بهتری برای آن‌ها رقم می‌زنند. اجازه دهید تا با یک مثال این مزیت را بیش‌تر برایتان توضیح دهیم.

آئودی یکی از برندهایی است که از نمایشگر لمسی نمایشگاهی برای جذب مشتریان و افزایش فروش استفاده می‌کند. اگر واقع‌بین باشیم، نمی‌توان طیف کاملی از خودروهای آئودی را در یک مکان کوچک داشت؛ بنابراین، آن‌ها به کمک مانیتور لمسی، ویدئو پروژکتور 3d و عینک سه بعدی یک فروشگاه دیجیتال ایجاد کرده‌اند تا به مشتریان اجازه دهند به‌راحتی مدل‌ها و ویژگی‌های دلخواه خود را مشاهده کنند.

بهترین مانیتور تبلیغاتی مغازه کدام است؟ چه انتخابی برای شما مناسب خواهد بود؟

نمایشگر تبلیغاتی یک فناوری نوآورانه است که به ایجاد پل ارتباطی بهتر بین مشاغل و مشتریان‌ آن‌ها کمک کرده است. به کمک مانیتورهای دیجیتالی، شرکت‌ها می‌توانند به‌راحتی اطلاعات جدیدشان را به اشتراک بگذارند؛ تبلیغات خود را نمایش دهند و از طریق محتوای جذاب به‌طور مستقیم بر مردم تأثیر بگذارند. باوجود تعداد بی‌شماری از برندهای مختلف در بازار، انتخاب بهترین مانیتور تبلیغاتی، کار پیچیده‌ و گیج‌کننده‌ای خواهد بود؛ اما نگران نباشید. در ادامه این مقاله قصد داریم تا برای انتخاب مناسب‌ترین مانیتور برای فروشگاه‌تان به شما کمک کنیم.

  • مانیتور صنعتی فیلیپس

مانیتورهای صنعتی فیلیپس با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد خود، امکاناتی را فراهم می‌کنند که در محیط‌های فروشگاهی برای کاربردهای مختلف ازجمله پخش موسیقی و نمایش تبلیغات بسیار موردنیاز است. ازجمله ویژگی‌های برجسته این مانیتور می‌توان به کیفیت تصویر بالا، تراکم پیکسلی بی‌نظیر 4k، روشنایی پس‌زمینه با استفاده از تکنولوژی LED، شدت روشنایی مناسب و کنتراست بالا اشاره کرد. این ویژگی‌ها این مانیتور را به یک گزینه خوب به‌عنوان مانیتور تبلیغاتی مغازه تبدیل می‌کند.

سیستم عامل بومی فیلیپس، به‌همراه سیستم‌های هوش مصنوعی و ابزارهای مدیریتی منحصر‌به‌فرد، به کاربران امکان می‌دهد تا با سهولت و کارآیی بالا از این مانیتور استفاده کنند. برخی از مانیتورهای فیلیپس به تکنولوژی کروم‌کست مجهز هستند و بدین‌ترتیب شما می‌توانید به‌راحتی محتوای روی صفحه تلفن خود را روی مانیتور نمایش دهید.

  • مانیتور صنعتی سامسونگ

مانیتورهای صنعتی سامسونگ یک راهکار کارآمد برای محیط‌های مختلف ازجمله سالن کنفرانس و مراکز همایش است. این مانیتور با ویژگی‌های هوشمندانه‌اش مناسب جلسات کنفرانس و ارائه‌های از راه دور است؛ زیرا امکان اشتراک‌گذاری چندین صفحه نمایش را فراهم می‌کند و شما را نسبت‌به استفاده از پرده نمایش و ویدئو پروژکتور بی‌نیاز می‌کند. کافیست یک دستگاه یو پی اس (برق اضطراری) برای آن خریداری کنید و از کار کردن 24 ساعته مانیتور خود مطمئن باشید.

صفحه نمایش ال سی دی 4k با رزولوشن Full HD و فناوری بهبود‌یافته رنگ کریستالی دینامیک، تصاویری با جزئیات بالا و واقع‌گرایی فوق‌العاده ارائه می‌دهد. این نمایشگرها از پردازنده کوانتومی 4K سامسونگ نیز برخوردار هستند که حتی محتوای با وضوح کمتر را به‌صورت 4K نمایش می‌دهد.

ازلحاظ سخت‌افزاری، این مانیتور با استفاده از پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای Cortex A72 و فضای ذخیره‌سازی 16 گیگابایتی فلش در سیستم عامل تایزن، ارائه سطح عملکرد بالا را تضمین می‌کند. همچنین، امکانات اتصال گسترده‌ای ازجمله HDMI، DisplayPort ،USB، اترنت RJ45، وای فای و بلوتوث این مانیتور را به یک انتخاب کامل و قابل اعتماد برای کاربردهای حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

  • نمایشگر لمسی جی‌پلاس gplus

با رزولوشن 4k این مانیتور با فریم لمسی توانایی نمایش محتوای آموزشی، تبلیغاتی و سایر حوزه‌های کاربردی را بادقت و کیفیت بالا دارد. همچنین، با نسبت کنتراست 1200 به 1 و شدت روشنایی 400 نیت، تصاویری با وضوح و روشنایی بی‌نظیر ارائه می‌دهد.

مانیتور صنعتی و تبلیغاتی جی پلاس از تکنولوژی لمسی مادون قرمز استفاده می‌کند که امکان چند لمسی (multi touch) و تعامل بی‌درنگ با صفحه نمایش را فراهم می‌آورد. همچنین، با اسپیکرهایی با توان خروجی 30 وات، صدایی قدرتمند و واضح به کاربران ارائه می‌دهد که برای طرفداران پخش موسیقی در محیط بسیار گزینه خوبی خواهد بود. این مانیتور همچنین از درگاه‌های متعددی ازجمله HDMI ،USB و اتصال بی‌سیم Wi-Fi پشتیبانی می‌کند که ارتباط با دستگاه‌های جانبی و انتقال داده را آسان می‌کند. با این ترکیب از ویژگی‌ها و امکانات، مانیتور لمسی جی پلاس یک انتخاب عالی به‌عنوان نمایشگر لمسی اتاق جلسات است که برای کاربران امکان ارتباط بیشتر و تعامل بهتر با محتواها را فراهم می‌آورد.

علاوه‌بر گزینه‌های معرفی‌شده، اگر قصد دارید بیشتر هزینه کنید، نمایشگر لمسی کامپیوتر با قابلیت aio آل این وان یا همان همه‌کاره، از دیگر گزینه‌هایی است که می‌توانید به خریدش فکر کنید.

مانیتور تبلیغاتی مغازه خود را کجا قرار دهیم؟

قرار دادن مانیتورهای دیجیتال در مکان‌های مناسب در مغازه‌تان‌، امری ضروری است. درواقع، تنها خریدن این نمایشگرها کافی نیست. برای دستیابی به موفقیت در کسب‌و‌کار، لازم است که از این فناوری به بهترین شکل ممکن استفاده شود. در ادامه بهترین مکان‌ها برای قرارگیری مانیتور تبلیغاتی مغازه را به شما معرفی می‌کنیم:

  • استفاده از مانیتور تبلیغاتی ایستاده در انتهای راهروها
  • تبلیغات در ورودی مغازه: با استفاده از مانیتور دیجیتال در بخش ورودی، می‌توانید توجه مشتریان را جلب کرده و ترافیک مغازه خود را افزایش دهید.
  • نصب نمایشگر دیجیتال در نزدیک صندوق‌دار: با قرار دادن مانیتورهای دیجیتال تبلیغاتی در نزدیکی صندوق‌دار، حواس مشتریان را از انتظار در صف منحرف کرده و فرصت خرید فوری را فراهم کنید.

 

سخن آخر

امیدواریم این راهنما به همه سوالات شما درخصوص خرید مانیتور تبلیغاتی مغازه به‌طور جامع پاسخ داده باشد و درنهایت بتوانید مناسب‌ترین نمایشگر تبلیغاتی را با بهترین قیمت برای کسب‌و‌کارتان انتخاب کنید.

منبع: مجله اینترنتی ماگرتا

لطفا نظر خود را بنویسید

نظر با ارزش شما پس از تایید مدیر نمایش داده می شود.