خانه » معرفی و دانلود چند فیلم بی نظیر

1. جاودانگان (Eternals) 2021

دانلود فیلم جاودانگان Eternals 2021 (زبان اصلی + دوبله

۵٬۰۰۰ سال پیش از میلاد، ده ابرقدرت انسان‌نما، معروف به جاودانگان (اِتِرنالْز) توسط سلستیال آریشم از سیارهٔ خود المپیا برای محافظت از بشریت در برابر همتایان شیطانی خود یعنی دِویانت‌ها به زمین فرستاده می‌شوند. درطی هزاران سال، آن‌ها از بشریت در برابر خطرات ناشی از این موجودات محافظت کرده‌اند، اما اجازه نداشتند در رشد جمعیت جهان مداخله کنند. پس از کشته‌شدن آخرین دِویانت در سال ۱۵۰۰، شکافی در درون گروه ایجاد شد، زیرا که نظرات آن‌ها در مورد مسئولیت‌شان در قبال مردم متفاوت بود. جاودانگان پانصد سال آینده را عمدتاً جدا از یکدیگر سپری خواهند کرد و منتظر آریشم خواهند بود تا آن‌ها را به سیارهٔ اصلی خود بازگرداند.

2. کرانتی (Kranti) 2023

دانلود فیلم هندی کرانتی 2023 Kranti + دوبله فارسی

داستان فیلم درباره‌ی کرانتی رایانا، تاجر NRI است که هنگامی که نیروهای فاسد سعی می‌کنند هزاران مدرسه دولتی را در یک ایالت هند تصرف کنند، باید انقلابی را برای محافظت از منافع دانش آموزان به وجود آورد.

دانلود این فیلم

3. شهر گمشده 2022

دانلود فیلم شهر گمشده The Lost City 2022 + زیرنویس فارسی

داستان فیلم
یک رمان‌نویس عاشقانه گوشه‌نشین در یک تور کتاب با مدل جلدش، در تلاشی برای آدم‌ربایی غرق می‌شود که هر دوی آنها را وارد یک ماجراجویی در جنگل می‌کند.

دانلود شهر گمشده 2023 The Lost City

 درباره فیلم
شهر گمشده (به انگلیسی: The Lost City) یک فیلم کمدی اکشن و ماجراجویی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی برادران نی است که با همکاری اورن یوزیل و دانا فاکس، فیلمنامه را بر اساس داستانی که توسط ست گوردون طراحی شده بود، نوشتند.

لطفا نظر خود را بنویسید

نظر با ارزش شما پس از تایید مدیر نمایش داده می شود.